Csütörtök, 09.19.2019
MarketingVilág...
Honlap-menü
Gyakran Ismételt Kérdések


Tartalom:


Számla
Általános

* Megváltoztathatom a felhasználónevemet?
* Mik azok a direkt vásárlások (direct purchases)?
* Mik azok a NeoPontok?

Bérlő Egyenleg ( "Rental Balance" )

* Ki lehet venni a pénzt a bérlő egyenlegemről?
Fórumok és Chat

Általános

* Mi az a fórum/chat figyelmeztetés?
* Miért nem látom a régebbi témákat/üzeneteket?
Fizetések

Kifizetések

* Kikérhetem a pénzt egy nem hitelesített („unverified”) Paypal / Alertpay / NETELLER számlára?
* Kikértem pénzt de nem kaptam meg
* Mi a minimum kikérhető összeg?

Vásárlások

* Nem tudok PayPal-on keresztül vásárolni
* Vásároltam valamit de nem kaptam meg
Hirdetések

Hirdetések megjelenítése

* Vettem kattintásokat, de nem kaptam meg őket.
* Nem jelenik meg a hirdetésem

Hirdetések megtekintése

* Másik felhasználó már megtekintette a hirdetéseket az IP címemről az elmúlt 24 órában
* Egy figyelmeztetés szerint le kell kattintanom az összes hirdetésemet ahhoz, hogy jóváírják a referraljaim kattintásait
* Mi az a kiterjesztett nézetű hirdetés („extended view”)?
* Mi az a „click reset time” (hirdetések frissítési időpontja)?
* Miért látok csak néhány hirdetést?

Neobux

Általános

* Van a NeoBuxnak más oldala is?
* Mikor indult a NeoBux?


Referralok

AutoPay

* Hogyan engedélyezzem/tiltsam le az Autopay-t?
* Mi az AutoPay?

Direkt referralok

* Hogyan kaphatok jutalékot a direkt referraljaim vásárlása után?
* Hogyan van meghatározva a direkt referralok maximum száma?
* Eltűnt egy vagy több direkt referralom.

Csere

* Hogyan cseréljek referralokat?
* Mire jó a csere?

Bérlés

* Mennyi ideig bérlem a referralokat?
* Hogyan tudok bérelni?
* Miért nehéz bérelni?

AutoHosszabbítás

* Mi az AutoHosszabbítás ("AutoRenew")?

Általános

* Nem írták jóvá a referraljaim kattintásait
* Elvesztettem referralokat
* Mikor íródnak jóvá a referraljaim kattintásai?
* Hol találom a referral linkemet?

Referral listázás

* Hogyan tudok egyszerre több referralt cserélni/meghosszabbítani?
* Miért piros színű a referralom felhasználóneve?
* Miért piros színű a referralom lejárati (Next Payment) ideje?
* Mire valók a zászlók? (következő komment elején)
* Mire való a lakat? (következő komment elején)
* Mi az a csúszka két ponttal, és piros, sárga és zöld színekkel? (következő komment elején)







Számla

Általános

  • Megváltoztathatom a felhasználónevemet?


Nem változtathatod.
Minden, amit megváltoztathatsz a számláddal kapcsolatban, megtalálható a számla beállítások oldaladon.


  • Mik azok a direkt vásárlások (direct purchases)?


Direkt vásárlásoknak nevezzük az összes, fő egyenlegről történő vásárlást vagy átutalást.

„Direkt”, hiszen megkímél a bonyodalmas pénzkikéréstől és vásárlásoktól.

A direkt vásárlások lehetnek átutalások egy másik számlára, AutoPay díjai, stb.

A külső vásárlások nem számítanak bele a direkt vásárlásokba.


  • Mik azok a NeoPontok?


A NeoPontok a NeoBux valutájaként funkcionálnak, melyek átkonvertálásával vásárolhatsz néhány szolgáltatásunk közül.

Jelenleg NeoPontokat szerezhetsz:

* Hirdetések megtekintésével: Minden egyes hirdetés 1 NeoPontot ér

A NeoPontokat felhasználhatod:

* Golden Tagság vásárlására: 30000 NeoPont = 1 év Golden Tagság

* Bérelt referralok cseréjére/hosszabbítására

* A maximum meghívható direkt referralok számának növelésére: 500 NeoPont = A limit növelése 1 direkt referrallal


Bérlő Egyenleg ( "Rental Balance" )

  • Ki lehet venni a pénzt a bérlő egyenlegemről?


Nem, nem lehet.

Minden egyenlegnek (a fő egyenleg kivételével) megvan a saját célja.
A bérlő egyenlegen lévő pénzt a referralok menedzselésére (bérlés, hosszabbítás, csere, Autopay, stb.) lehet használni, és nem lehet róla se kifizetést kérni, se egyéb dolgot vásárolni.




Fórumok és Chat

Általános

  • Mi az a fórum/chat figyelmeztetés?


Amikor egy felhasználó megszegi a felhasználói feltételek egy pontját, figyelmeztetésben fog részesülni.
Az elküldött üzenet súlyosságától függően egy héttől egészen egy évig tarthat, de akár végleges is lehet.
Három figyelmeztetés után megszűnik a fórum/chat hozzáférhetősége.


  • Miért nem látom a régebbi témákat/üzeneteket?


Két eshetőség van:

1) Rövid időtartamot adtál meg a személyes beállításaidban. Bármikor választhatsz egy hosszabbat.

2) Bizonyos fórumokban a korábbi tartalmak általában törlődnek a rendezetlenség megelőzése érdekében.




Fizetések

Kifizetések

  • Kikérhetem a pénzt egy nem hitelesített („unverified”) Paypal / Alertpay / NETELLER számlára?


Igen, kikérheted a pénzt egy nem hitelesített („unverified”) PayPal / AlertPay / NETELLER számlára.

Ellenben vásárlás esetén a PayPal és AlertPay számládnak hitelesítettnek („verified”) kell lennie.


  • Kikértem pénzt, de nem kaptam meg


Először is uralkodj a pánik rohamodon.
Sikerült? Akkor folytassuk...

Akár AlertPay, akár Paypal számlára kérted a kifizetést, az okok azonosak mindkét esetben:


* Fizetés elfogadás: Megeshet, hogy a felhasználónak el kell fogadnia a kifizetést mielőtt azt megkapná.
Csak kövesd a tőlük kapott email-ben leírtakat, vagy az számládon lévő utasításokat.

* Ellenőrizd az e-mail címet: Bár jóvá kell hagynod az e-mail címed minden egyes kikéréskor, megtörténhet, hogy meggondolatlanul nyomod meg az „Igen” („Yes”) gombot. Ha rossz e-mail címre kérted ki a pénzt, két lehetőség áll fenn. Első, ha az az e-mail cím valóban a tied, hozzá csatolhatod az e-számlád profiljában, és megkapod a kikért összeget. A második lehetőség hogy kapcsolatba lépsz velünk egy segítségkérő jegyen („support ticket”) keresztül. Ekkor megkíséreljük törölni a kikérést, de ez nem mindig lehetséges.

* Lépj kapcsolatba velünk: Ha a fent leírtak közül egyik sem működne. Egyéb problémák is adódhatnak az átutalás alatt, és mi minden tőlünk telhetőt megpróbálunk, hogy megoldjuk őket.


  • Mi a minimum kikérhető összeg?


A minimum kikérhető összeg $2.00 az első kikéréskor.

Az összeg 1.00$-ral növekszik minden egyes kikérés alkalmával, míg el nem éri a $10.00-t.

Azután a minimum összeg mindig $10.00 lesz.


Vásárlások

  • Nem tudok PayPal-on keresztül vásárolni


PayPal-on keresztül történő vásárlások esetén bizonyos korlátozások érintik a felhasználókat. Ez a korlátozás változó, a 24 órában lebonyolított vásárlás értékétől és mennyiségétől függően.

Ha már nem találod a PayPal gombot, az utolsó vásárlástól számított maximum 24 óra elteltével újra elérhető lesz számodra.


  • Vásároltam valamit, de nem kaptam meg


Ne aggódj.
Kérlek olvasd át az itt felsorolt lehetséges okokat és minden bizonnyal megtalálod a magyarázatot:

Ha PAYZA-t használtál

* A fizetéshez lehet, hogy egy másik AlertPay címet használtál mint amit itt a NeoBux-on megadtál. Ebben az esetben küldj egy segítségkérő jegyet („support ticket”), amely tartalmazza a vásárlás referencia számát (xxxxx-xxxxx-xxxxx), és a lehető legrövidebb időn belül megpróbáljuk megoldani a problémát.
Ügyelj arra, hogyha a vásárlás egy másik NeoBux felhasználó AlertPay számlájával történt, akkor az illető fogja megkapni a vásárolt csomagot és a te számládra semmilyen átutalás nem fog érkezni.
* Valószínűleg nem hitelesített („unverified”) számláról fizettél. Csak hitelesített AlertPay számlákról fogadunk el vásárlásokat.


Ha PAYPAL-t használtál

* Valószínűleg nem hitelesített („unverified”) számláról fizettél. Csak hitelesített PayPal számlákról fogadunk el vásárlásokat. Ebben az esetben a PayPal gondoskodik az automatikus visszafizetésről. A fizetés módjától függően ez megtörténhet azonnal, de néhány napot is igénybe vehet.


ÁLTALÁNOS

* Ha hirdetési csomagot vásároltál, vedd figyelembe, hogy csak a vásárlástól számított 24 óra elteltével lehet felhasználni. Nyomon követheted a hozzávetőlegesen fennmaradó időt a számlád hirdetési beállítások oldalán.

Ezek a leggyakoribb okok.
Néha előfordulhat, hogy nem kapjuk meg a fizetésekről szóló visszaigazolást az e-számlát biztosító oldalaktól, vagy valamiért késleltetik a pénz átutalását.
Bármelyik esetben, bármikor kapcsolatba léphetsz velünk és megvizsgáljuk az ügyedet.




Hirdetések

Hirdetések megjelenítése

  • Vettem kattintásokat, de nem kaptam meg őket.


Először is, ne feledd, hogy a kattintások csak 24 órával azután lesznek elérhetőek a számládon, miután megkaptuk a vásárlásról szóló megerősítést.

A hirdetési beállítások oldalon nyomon követheted, hogy kb. hány óra múlva lesz elérhető a megvett hirdetési csomag.

Ha ezt az időt nem látod és a kattintások még mindig nem lettek jóváírva, minden bizonnyal a vásárlásod nem lett megerősítve. Ebben az esetben további információért kérlek nézd át a GYIK (FAQ) „Vásárlások” részét.


  • Nem jelenik meg a hirdetésem


Van néhány lépés, melyeknek eleget kell tenned mielőtt a hirdetésed megjelenne.

* A hirdetésedet először leellenőrzik. Miután elfogadták, folytathatod a procedúrát. Ellenkező esetben egy újat kell létrehoznod vagy szerkesztened a mostanit.
* Add hozzá a megvett kattintásokat a hirdetésedhez.
* Kattints a szürke „Play” ikonon a hirdetés megjelenítéséhez.


Hirdetések megtekintése

  • Másik felhasználó már megtekintette a hirdetéseket az IP címemről az elmúlt 24 órában.


24 órán belül csak egyszer engedjük jóváírni a hirdetések értékét ugyanazon IP címet használva.

A dinamikus IP címeket véletlenszerűen osztják ki a földrajzi fekvéstől függően.
Ez azt jelenti, hogy a mai IP címed lehet, hogy másé volt tegnap vagy néhány órája.

További okok lehetnek:

* Néhány ISP (Internet Szolgáltatók – Internet Service Providers) ugyanazt az IP címet adja több felhasználónak, valószínűleg proxy használata miatt.
* Megosztott hálózati helyet (pl. iskola, iroda, internetkávézó vagy akár egy épület hálózata) használsz, ahol minden számítógép ugyanazt az IP címet használja.
* Nem biztonságos vezeték nélküli hálózatod van és lehet, hogy valaki a közeledben használja az interneted a beleegyezésed nélkül.


  • Egy figyelmeztetés szerint le kell kattintanom az összes hirdetésemet ahhoz, hogy jóváírják a referraljaim kattintásait


Van egy szabályunk, mely segít, hogy mind a referraljaid, mind te aktív legyél.
Ahogy te is szereted aktívnak látni a referraljaidat, úgy a bérlőd/meghívód is.

A Terms of Service 3.7-es pontja szerint, a referraljaid után keresett összeg közvetlenül összefügg a kattintási szokásaiddal.
Ha Standard / Pioneer tagként legalább 4, vagy Golden tagként legalább 9 hirdetést kattintasz, akkor a referraljaid kattintásainak értékét 100%-ban jóváírjuk.
Ha ez alatt kattintasz, a maximum amit kaphatsz a kattintásaid száma megszorozva a referraljaid számával.
A referralok kattintásainak jóváírandó részét az előző napi kattintásaid alapján számoljuk ki.
Ezek a számítások szerver idő szerint történnek, melyet megtalálsz a „Hirdetések Megtekintése” („View Advertisements”) oldalon.
A fenti szabályba az alábbi típusok számítanak bele: Kiterjesztett ("Extended") Típusú, Normál ("Standard") Típusú, és Narancssárga Fix Típusú Hirdetések.

Ez annyit jelent, hogy minden nap szerver idő szerint kell kattintanod, nem pedig a sajátod szerint (hacsak nem egyezik meg az időzóna).


  • Mi az a kiterjesztett nézetű hirdetés („extended view”)?


A hirdetők öt fajta hirdetés típusból választhatnak: Fix Lila, Micro, Mini, Normál („Standard”) vagy kiterjesztett („Extended”).

A fix lila és micro típusú 5 másodpercig, a mini típusú 15 másodpercig, a normál 30 másodpercig, a kiterjesztett pedig 60 másodpercig tart.
Ez az időtartam a töltési sáv indulásától a végéig tart, majd a kattintás értékét jóváírjuk a számládon.

Egy kiterjesztett nézetű hirdetés többet ér mint a normál.
A Help oldalon megtalálhatod az egyes típusok értékét.


  • Mi az a „click reset time” (hirdetések frissítési időpontja)?


24 órán belül csak egyszer írjuk jóvá ugyanazon hirdetések értékét.
Képzeld el hogy a frissítési időpontod (helyi idő szerinti) éjfél.

Ez azt jelenti, hogy attól az időponttól számítjuk a következő 24 órát, tehát az ezután megtekintett hirdetések értékét ismét jóváírjuk.

A frissítési („reset”) időket véletlenszerűen osztjuk ki a regisztráció során, és semmilyen körülmények között nem lehet megváltoztatni.


  • Miért látok csak néhány hirdetést?


Néhány hirdetés világszerte látható, míg néhány demográf, azaz csak néhány ország számára elérhető.

A demográf szűrő egy olyan eszköz, mely segítségével a hirdető kiválaszthatja a hirdetés megtekintésére engedélyezett országokat. Ez egy szabadon választható eszköz.

Minden világszerte látható hirdetés és a te országodnak szóló, demográf hirdetések elérhetőek a számodra.

Garantálunk minimum 4 hirdetést standard, és minimum 9 hirdetést Golden tagok számára.
Golden Csomaggal rendelkező Golden tagoknak akár minimum 15 hirdetés is elérhető.





NeoBux

Általános

  • Van a NeoBuxnak más oldala is?


Nem, a NeoBuxnak nincs másik oldala, és se közvetlenül, se közvetetten nem áll kapcsolatban semmilyen másik weboldallal.

Bármilyen állítás hamis ezzel kapcsolatban. 


  • Mikor indult a NeoBux?


A NeoBux először 2008. március 25-én került bemutatásra egy elő-regisztrációs szakasz keretében.
A hivatalos indulás közel egy hónappal később, április 30-án történt.




Referralok

Kik a referralok? Azok a felhasználók, akik vagy valakinek az azonosítójával regisztráltak az oldalra, vagy bérelték őket, és kattintásaik után bizonyos jutalékot kap a meghívójuk/bérlőjük.

Bérelt (rented) referralok - Az oldalon egy hónapra bérelhető referralok, akiket cserélhetsz és hosszabbíthatsz különböző időtartamokra.

Direkt (direct) referralok - Olyan referralok, akik a linkeden keresztül regisztráltak, vagy begépelték a felhasználónevedet a referrer (meghívó) mezőbe a regisztrációs lapon.

AutoPay

  • Hogyan engedélyezzem/tiltsam le az Autopay-t?


Miután bejelentkeztél, kattints jobb fölül a felhasználónevedre, hogy eljuss a számládhoz. Itt a bal oldali menüből válaszd ki a „Rented” lehetőséget a „Referrals” pont alatt. Így eljutsz a bérelt referraljaid listájához.

Ezután mindössze annyit kell tenned, hogy rákattintasz az „Engedélyezett (Enable)” vagy „Letiltott (Disable)” gombra (melyet a lista tetején találsz meg).


  • Mi az AutoPay?


Ha az AutoPay engedélyezve van, a referralod napi első kattintása után fizetsz, hogy megtartsd azt a referralt plusz egy napra.
Ha a referralod nem kattint, nem fizeted ki még egy napra.

Képzeld el tehát, hogy bérelsz 500 referralt 100$-ért egy hónapra. Ahelyett, hogy a lejárat napján újra fizetnél 100$-t (ami fájdalmas lehet) fizethetsz értük naponta.
Végül megtakarítasz 15$-t, és soha nem fogsz kifogyni a referralokból (*).
Nem kell aggódnod a lejárati idő miatt sem (*).
Amellett, hogy így egyszerűbb fizetni, olcsóbb is, hiszen megtakaríthatsz 15%-ot az egész havi bérlés díjából.

Összegezve, egy nappal hosszabb lesz a referralod bérleti ideje azáltal, hogy egy napot előre kifizetsz.

A referralok e napi díját a bérlő (rental) egyenlegedről vonjuk le.
Amennyiben a bérlő (rental) egyenlegeden nincsen elég fedezet ehhez, akkor a fő (main) egyenlegedről vonjuk le.
Ha egyik egyenlegeden sem lenne elég fedezet hozzá, akkor az Autopay nem fog aktiválódni, és csak akkor fog újra működni, ha valamelyik egyenlegen elég lesz a fedezet hozzá.

(*) Kérlek vedd figyelembe, hogy habár az Autopay-ed engedélyezve van, csak azoknál a referraloknál működik, akiknek 20 vagy több napjuk van hátra a bérlési idejükből. Ez a határérték kisebb néhány Golden Csomagnál.

Direkt referralok

  • Hogyan kaphatok jutalékot a direkt referraljaim vásárlása után?


1% jutalékot kaphatsz a direkt referraljaid vásárlásai után az alábbi szabályok alapján:

* A vásárlás a 3 e-számla valamelyikén keresztül kell hogy történjen.
* A vásárlás értéke minimum 10$.
* A hirdetések vételén kívül minden vásárlás beleszámít.
* A jutalék a fő egyenlegedre kerül 90 nappal a vásárlás után.
* Megszűnik a jutalék, amennyiben az adott vásárlást bármilyen okból visszafordítják és visszaállítjuk, ha a vásárlás is újra helyreáll.
* A jutalékot nem írjuk jóvá 90 nap után ha a vásárlást végrehajtó felhasználó már nem a referralod vagy felfüggesztették a számláját.
* Ha a vásárolt szolgáltatás promóciós időszak vagy átmeneti kedvezmény alatt áll, jutalék nem jár.

Amint van legalább egy függő jutalékod, láthatod az összeset a számlád statisztikái között. Kattints a jobbra lévő gombra hogy részletes listázást találj a jutalékokról.


  • Hogyan van meghatározva a direkt referralok maximum száma?


Először is, direkt referralod csak akkor lehet, ha eleget teszel a következő feltételeknek:

*Legalább 30 napja NeoBux tag vagy
*Legalább 100 kattintásod van már


Miután ezeket teljesítetted, a meghívható referralok száma a következők szerint alakul:

* Standard: 30
* Pioneer: 60
* Golden: 200
* Golden+Pioneer: 250
* Golden/Emerald: 300
* Golden/Sapphire: 300
* Golden/Platinum: 400
* Golden/Diamond: 400
* Golden/Ultimate: Korlátlan


Attól függően, hogy hány napja vagy regisztrált tag (az első harmincat leszámítva), ez a határ növekedhet.
Vagyis minél régebbi tag vagy, annál több referralod lehet.
A határérték növekedése függ a tagságod típusától és a regisztrált napok számától (leszámítva az első 30-at) az alábbiak szerint:

* Standard/Pioneer = (Napok száma - 30) / 4
* Golden (egyéb Golden Csomag nélkül) = (Napok száma - 30) / 2
* Golden (valamilyen Golden Csomaggal) = Napok száma - 30

Például, ha 330 napja regisztráltál (amiből ha kivonunk 30-at, marad 300):

* Standard = 30 + (300/4) = 105
* Golden = 200 + (300/2) = 350


Ha egy új tag a te felhasználónevedet használva regisztrál, nem lesz a referralod ha nem teljesítetted a 30 napos / 100 kattintásos feltételt, vagy ha már elérted a számodra megengedett határt a direkt referralok számában.
Bármikor eltávolíthatod azokat a referralokat, akikre nincs szükséged, hogy helyet csinálj az újaknak.


  • Eltűnt egy vagy több direkt referralom.


Amikor egy felhasználó számláját, aki valakinek a direkt referralja, véglegesen felfüggesztettek, eltávolítjuk a meghívója listájáról.

Ezáltal megelőzzük a zűrzavart, hiszen egy véglegesen felfüggesztett számlát nem lehet visszaállítani.


Csere

  • Hogyan cseréljek referralokat?


Hogy lecserélj egyetlen referralt, a legegyszerűbb mód hogy rákattintasz a bérelt referralok oldalán lévő zöld ikonra (a két nyíl) a kiválasztott referral sorának a végén.
Kattints rá, és erősítsd meg, hogy tényleg le akarod cserélni.
Ezzel a módszerrel fizethetsz a bérlő egyenlegeddel, vagy a pénzt a fő egyenlegedről vonjuk le, ha a bérlő egyenlegednek nincs elég fedezete.

Hogy lecseréljél egy egész csoportot, csak pipáld ki a jelölőnégyzetet a kívánt referralok sorainak végén.
Utána görgesd le az oldalt a lista aljáig, és látni fogod hogy mit lehet csinálni a kiválasztott referralokkal. 
Lehet, hogy sok egyéb dolgot szeretnél csinálni velük, de csak a listázott lehetőségeket biztosítjuk.
Csak válaszd ki, hogy le szeretnéd őket cserélni („I want to recycle them”), és erősítsd meg.


  • Mire jó a csere?


A csere egy olyan eszköz, melyet egy bérelt referral kicserélésére használhatunk.

Előfordul, hogy bizonyos referralok nem tesznek eleget az elvárásaidnak.
Ebben az esetben lecserélheted őket fejenként mindössze $0.07-ért (kevesebbért is bizonyos Golden Csomagok esetében).

Szintén gondoskodunk azoknak a referraloknak az automatikus (és ingyenes) cseréjéről, akik nem kattintanak 14 napon keresztül (ez az időtartam bizonyos Golden Csomagoknál kevesebb).

Ne feledd, hogy egy 14 napig nem kattintó referral drága mulatság (hiszen egy hónapig fizettél érte), és a cseréje jövedelmezőbb.


Bérlés

  • Mennyi ideig bérlem a referralokat?


Mindig 30 napig bérled őket.

Bármikor meghosszabbíthatod őket 15 napos csoportokban vagy naponta az AutoPay használatával.


  • Hogyan tudok bérelni?


Először is, kattints a nevedre hogy belépj a számládra.

Ha nincs elég pénzed a bérlő egyenlegeden, kattints a „Bérlő egyenleg” („Renting Balance”) linkre, ahol megtalálod az egyenleged feltöltésének lehetséges módjait.
Ha szeretnéd tudni hogy mennyire lesz szükséged, csak kövesd a következő lépést.

A kattintási grafikonjaid tetején látni fogsz egy „Referralok” („Referrals”) gombot.
Kattints rá.

Ekkor előtted lesznek a bérlésre elérhető csomagok.
Csak mozgasd az egeredet az elérhető csomagok fölé hogy megtudd az értéküket.
A szürke színű csomagok elérhetőek, de a bérlésükhöz nincs elég pénz a bérlő egyenlegeden.

Válassz ki egy kék csomagot és erősítsd meg a vételt. A referralokat ezután hozzáadjuk a számládhoz.

Megjegyzés: A golden tagoknak meg kell határozniuk két időpontot bérlésre a személyes beállításaikban.


  • Miért nehéz bérelni?


A golden tagok között sokkal nagyobb a kereslet a refferalok után, mint a standard tagok esetében, hiszen majdnem minden golden tagnak módjában áll bérelni.
Ahogy a kereslet nő, a bizonyos időpontra kiosztott referralok gyorsan elfogynak.

A golden tagok úgy tudnak bérelni, ha beállítanak két, a számukra legjobban megfelelő időpontot a napra.
Ezt a lehetőséget megtalálod a személyes beállításaidban (personal settings).
Ha változtatsz a beállított időpontokon, legközelebb csak 7 nap múlva tudod újra megváltoztatni.

Ne feledd, gyorsnak kell lenned, hiszen más tagok is próbálnak bérelni ugyanabban az időpontban.

Ha problémád van a bérléssel, még mindig használhatod az előbérlési lehetőséget (rental queue), mely habár kicsit drágább, de garantáltan megkapod a referralokat.


AutoHosszabbítás

  • Mi az AutoHosszabbítás ("AutoRenew")


Az Automatikus Hosszabbítás egy olyan eszköz, mely segítségével automatikusan meghosszabbíthatod a bérelt referraljaid hátralévő idejét.
Az AutoPay-el ellentétben, mely csak akkor működik ha a referralod kattintott legalább egyet az adott napon, az AutoHosszabbítás minden nap (*) működik és meghosszabbítja a referraljaid határidejét a beállított hosszabbítási időtartam, illetve a lejáratig hátralévő idő alapján.

Az AutoHosszabbítást, akárcsak az AutoPay-t, a bérelt referralok oldalán engedélyezheted.

Engedélyezés előtt az alábbiakat kell beállítanod:

* Period (Időtartam): Ez lesz a pontos időtartam amennyivel meghosszabbítjuk a referralokat. Bármelyik időtartamú hosszabbítást választhatod (15, 30, 60, 90, 150, és 240 nap), és a hozzájuk tartozó kedvezményben is részesülsz (a 15 napos kivételével).

* Before (Előtte): Az automatikus hosszabbítás akkor lép életbe, ha a referralod eléri a beállított, lejáratáig hátralévő időpontot. Az elérhető opciók közül bármelyiket választhatod, majd ha a referraljaid elérték vagy alámentek e határvonalnak, akkor a hosszabbítás megtörténik.


(*) Az automata hosszabbításra csak naponta egy kísérlet történik. Ha nincs pénz a bérlő és/vagy fő egyenlegeden, vagy valamilyen váratlan hiba lép fel, a meg nem hosszabbított referralokat csak kb. 24 óra múlva ellenőrzi újra a rendszer. Azt javasoljuk, válassz nagyobb időtartamot a lejárat és az első ellenőrzés között, mert így a legnagyobb az esélye hogy minden referralod időben hosszabbításra kerül. A te felelősséged hogy legyen elég pénzed a hosszabbításokra és mindig figyeld hogy minden referral esetében sikeres volt-e a hosszabbítás.


Általános

  • Nem írták jóvá a referraljaim kattintásait


Ennek különböző okai lehetnek.

A legvalószínűbb hogy nem tettél eleget a TOS 3.7-es pontjában leírt szabályoknak.
Meglehet, hogy naponta lekattintod a hirdetéseket, de figyelmen kívül hagytad, hogy szerver idő szerint kell naponta kattintani.
Tehát, ha ma nem kattintasz, a referraljaid kattintásai után járó haszon nem íródik jóvá a számládon holnap.
Mindig láthatod a kattintási diagramodon, hogy szerver idő szerint kattintottál-e előző nap vagy sem.

További ok lehet még az érvénytelen kattintás.
Amikor egyik referralodnak (vagy neked) érvénytelen kattintásod van (autoclicker-t használ(sz), szkriptek nincsenek engedélyezve, stb), azt nem írjuk jóvá.


  • Elvesztettem referralokat


Előfordulhat, hogy egyes referralok eltűnnek a számládról a típusuktól (direkt vagy bérelt) és egyéb tényezőktől függően.

Ha egy direkt referral eltűnik, az csak azt jelentheti, hogy az adott referral számlája véglegesen megszűnt. Mivel egy inaktív referralt felesleges megtartani, ezért az ilyeneket eltávolítjuk a számládról.

Ha egy bérelt referral tűnik el, az csak azt jelentheti, hogy lejárt a bérleti ideje.
A bérelt referraloknak van egy bérleti idejük, amit hosszabbítani kell a lejárat előtt, ha továbbra is birtokolni szeretnéd őket.
Bekapcsolt AutoPay mellett is tudatában kell lenned annak, hogy azon referralok esetében, akiknek 20 nap (vagy bizonyos Golden Csomagok esetében ez a szám lehet kisebb) vagy attól kevesebb van hátra a bérleti idejükből, az AutoPay nem lép életbe és nem ad hozzá még egy napot a bérleti idejükhöz.
A bérleti idő lejárta előtt meg kell hosszabbítanod a referraljaidat, hogy ne veszítsd el őket.


  • Mikor írják jóvá a referraljaim kattintásait?


Attól függ.
Ha direkt referralokról van szó, azonnal.
Ha bérelt, akár 3-tól 15 percig is eltarthat a szerver terheltségétől függően.

Ennek oka abban keresendő, hogy sokkal kevesebb erőforrást igényel egyszerre jóváírni a kattintásokat, mintha egyesével történne minden egyes kattintás esetén. Átlagosan kevesebb mint 5 percbe telik a felhasználóknak megtekinteni a hirdetéseket.

Bár minden referral típusnál az utóbbi megoldás volna a legmegfelelőbb, tudjuk hogy néhány felhasználó szereti látni ahogy a barátai kattintanak és ahogy a számlájuk valós időben frissül.


  • Hol találom a referral linkemet?


A referral linked eléréséhez kövesd ezeket a lépéseket:

* A felhasználónevedre kattintva nyisd meg a számládat.
* Kattints a bal oldalt található „Bannerek” („Banners”) linkre.
* Jobb kattintás a linkre, melyre szükséged van, és másold ki.


Az oldalon található bármelyik banner közül válogathatsz.

Referral listázás

  • Hogyan tudok egyszerre több referralt cserélni/meghosszabbítani?


Ahhoz hogy egyszerre több referralt cserélj vagy hosszabbíts, először ki kell jelölnöd őket.
Hogy ezt megtedd, csak pipáld ki a jelölőnégyzetet a referralok sorainak legvégén.

Egyszerre is kijelölheted az összes referralt az oldalon, ha kipipálod a lista fejlécén jobb oldalt lévő jelölőnégyzetet. 
Ha a szín szerinti szűrő aktiválva van, akkor a globális jelölőnégyzettől balra lévő pontokra kattintva kijelölheted (/ kijelölést törölheted) az adott színcsoportba tartozó összes referralt.

Amint kijelölted a referralokat, csak görgesd le az oldalt a láblécig, és látni fogsz egy lehetőséget ahol kiválaszthatod, hogy cserélni vagy hosszabbítani szeretnéd a kiválasztott referralokat.

Ha 30, 60, 90, 150 vagy 240 napra hosszabbítasz, a feltüntetett kedvezményben részesülsz.

Ezután mindösszesen annyi a dolgod, hogy rákattintasz a „Megerősítéshez kattints ide” („Click here to confirm”) gombra.


  • Miért piros színű a referralom felhasználóneve?


Amikor felfüggesztik egy direkt referral számláját, a felhasználóneve piros színnel fog megjelenni.

A rendszer időközönként automatikusan eltávolítja azokat a direkt referralokat, akiknek véglegesen fel lett függesztve a számlájuk.

Néhányan hosszabb ideig is ott maradhatnak, ha csak időlegesen lettek felfüggesztve. Ekkor még visszatérhetnek, és nem veszíted el őket.


  • Miért piros színű a referralom lejárati (Next Payment) ideje?
Amikor már csak 10 vagy kevesebb nap van hátra egy referral bérlési idejéből, a dátum piros színnel fog megjelenni.
Ez csak egy vizuális figyelmeztetés, hogy emlékeztessen a referral néhány nap múlva esedékes lejáratára.

  • Mire valók a zászlók?

A 6 színes zászló segítségével megjelölheted a referraljaidat.

Ezek rendkívül hasznosak referraljaid csoportosításában. Segítségükkel tetszésed szerint meghatározhatsz egy színt minden egyes referralodnak.

Például, miközben böngészed a referral listádat, találsz néhány referralt akiknek jó, átlagos vagy rossz átlaguk van.
Tegyük fel, hogy találsz 5 rossz referralt a lista minden oldalán. Megjelölheted őket például piros zászlóval.
Később kiválaszthatod, hogy csak a piros zászlóval megjelöltek jelenjenek meg (ezt az opciót a lista tetején, balra fönt találod).
Ezáltal eldöntheted, hogy le akarod-e cserélni őket, és koncentrálhatsz csak egy bizonyos csoportra az összes referral helyett.

Hogy a zászlók színét megváltoztasd, két lehetőséged van:

Egyénileg: Csak kattints a megváltoztatni kívánt referral zászlóján és válassz egy új színt.

Csoportban: Pipáld ki a jelölőnégyzetét azoknak a referraloknak, akiknek a zászlója színét meg szeretnéd változtatni, majd a lista alján válaszd ki a „Meg szeretném változtatni a zászló színét” („I want to change the color of the flag”) lehetőséget, majd válaszd ki a zászló színét.


  • Mire való a lakat?

A lakat (aktivált állapotban) megakadályozza a referralok inaktivitás miatt bekövetkező automatikus cseréjét.
Ez hasznos, ha például van egy jó referralod, és nem akarod elveszíteni mert vakációra ment.


  • Mi az a csúszka két ponttal, és piros, sárga és zöld színekkel?

Az a csúszka egy eszköz, mely segít vizuálisan rendezni a referraljaidat a kattintási átlaguk alapján.

Amint beállítottad és aktiváltad, a referral listádon színes sorok jelennek meg a küszöbérték beállításaidnak megfelelő színekkel.

A legjobb módja a küszöbérték beállításának, hogy a rossz átlagúakat pirosnak, az átlagos átlagúakat sárgának, a jó átlagúakat pedig zöldnek állítjuk be.

Két pontot fogsz látni a csúszkán és egy értéket a tetejükön.
Ez az érték lesz a küszöbérték, mely meghatározza a színeket.

Minden referral, akiknek kisebb az átlaga, mint az első pont értéke, piros színnel lesz jelölve.
Minden referral, akiknek magasabb az átlaga, mint a második pont értéke, zöld színnel lesz jelölve.
Minden két pont közötti érték sárgával lesz jelölve.

A változásokat valós időben tudod alkalmazni.
Miután megtaláltad a számodra megfelelő beállításokat, ne felejtsd el elmenteni azokat.

Amikor a szűrő aktiválva van, kiválaszthatod a referralokat csoportokban a színük alapján. Hogy ezt megtedd, kattints a színes pontra a lista fejlécén, jobbra fönt. Ismételt megnyomása törli a kijelölést.





Keresés
Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • Ingyenes online játékok
  • Online Munkaasztal
  • Oktató videók
  • uCoz Rajongók Oldala
  • Urgyán Mihály befektetési programja
  • Urgyán Mihály nemzetközi hirdető birodalma
  • Copyright MyCorp © 2019
    Honlapszerkesztő - uCoz